Om mig

Mit billede
Jeg vil blogge om livets glæder og sorger, om det der fylder, gør mig glad og lykkelig, om det der gør ondt og er svært. Alt i alt en blog om en hel masse og nul og nix :)

onsdag den 4. januar 2012

A Blogger is born... (en ud af mange)

Sidder her og laver mit første indlæg...
Min morfar på 80 sagde for ikke så længe siden: "Nå, det internet er vidst kommet for at blive, så kan jeg vel lige så godt få en computer og surfe lidt".
Ha', ja de gamle er da også langt fra med på noderne, men må jo erkende jeg selv, i en alder af snart 30, tænkte lidt det samme om at blogge.
Jeg kan derud af konkludere to ting:
1. jeg er måske ved at være gammel?
Eller...
2. alting til sin tid ;)

Jeg vælger at hægte mig på den sidste.

Så here I come
Jeg håber det vil blive en fornøjelse med lækre billeder, fede indlæg, sjov, alvor og måske nyttige tips! :)

2 kommentarer:

  1. Velkommen i Blogland! Dejligt du kunne bruge min hjælpeguide :) Du må meget gerne linke til den/min blog ved lejlighed.

    Melder mig som din første faste læser :D

    Held og lykke med bloggeriet.
    Smil fra Mia

    SvarSlet
  2. Det er bestemt mig der takker :)
    Fed fed hjælpe guide. og Jeg lover at så snart jeg får lidt mere styr på det vil jeg helt sikkert linke til din blog ;)
    Er i færd med at finde ud af hvordan jeg får en counter på min side :D
    Det er favre nye verden det her... hehe

    tak for din støtte her ;)
    Jeg har gjort mig til fast læser af din også :)

    Camilla

    SvarSlet