Om mig

Mit billede
Jeg vil blogge om livets glæder og sorger, om det der fylder, gør mig glad og lykkelig, om det der gør ondt og er svært. Alt i alt en blog om en hel masse og nul og nix :)

torsdag den 5. januar 2012

Nytår = nytårsløfter.

Jeg håber vi alle er der hvert år, bare en lille smule, om ikke andet i det hemmelige....

Hvert år siger jeg det samme: "jeg er ikke typen der har nytårsfortsætter"
Men alligevel sniger der sig som oftest et par stykker ind.
Så er det så, jeg kan bruge de første to måneder på at gokke mig selv i hovedet over de ikke bliver overholdt!

Mit nytårsfortsæt 2012:
SPISE SUNDT, (det er jo ikke det, du spiser i december, der gør dig tyk, men det du spiser de 11 andre måneder)
Ja tak for den info, det er som om den sætning klinger højest når det er ved at være slut december og alverdens slik, småkager, marcipan, sovs (ja ikke sauce, men sovs) osv. er fortæret.

I dag er det 5. Januar 2012 og jeg hungrer efter sukker.
Jeg er dog stadig ved godt mod og tror på, at 2012 bliver året hvor jeg for en gangs skyld overholder et nytårsfortsæt længere tid end to måneder.

May the force be with you all
Og må i grine over brudte løfter...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar