Om mig

Mit billede
Jeg vil blogge om livets glæder og sorger, om det der fylder, gør mig glad og lykkelig, om det der gør ondt og er svært. Alt i alt en blog om en hel masse og nul og nix :)

mandag den 9. april 2012

en baby-holics bekendelser, DEN HEMMELIGE KLUB

Den kan ikke ses med det blotte øje, kun kvinder er velkomne og så tales der om BØRN...
Børn og deres tænder,
Deres lort,
Børns tøj, vægt, udvikling og og og og og og
Altså, der tales om børn i lange baner!!!

Man kunne ved en fejl sammenligne denne hemmelige klub med de såkaldte mødregrupper, men ih nej lad mig løfte sløret for at : DET ER DET IKKE.

Det er en samling af alle de kvinder der har ondt af os andre kvinder der endnu ikke har børn, ikke kan få børn eller bare ikke vil have børn (det sidste er jo total uforståeligt i klubben og benævnes ikke)
Det er en samling af kvinder hvis yndlings kommentar er: "Vent du bare til du selv får børn"...

Fordi så kommer jeg til at forstå det hele meget bedre eller hvad? Så vil jeg måske forstår hvorfor du ikke beder din unge dæmpe sig, stoppe med at plage, lade være med at slå, hyle eller løbe forvildet rundt som en sindssyg?
I Hope Not...

Føler du dig ramt? Tænk over det næste gang du er ude. Der findes andre ting i livet end børn, også for os kvinder der ønsker at blive mor!!! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar